Polokwana

17 augustus 2019 - Polokwane, Zuid-Afrika

Vandaag gaan we weer op pad. Robin is al heel vroeg wakker want ze gaat met Tineke naar school en dat vindt ze reuze interessant. En omdat ze het niet wil missen is ze al om 5 uur wakker, bang dat Tineke zonder haar weggaat.

1DD1CA34-69D4-4ACA-968B-CED09196EF6E

Na het ontbijt komt Hillary ons ophalen we drinken eerst nog ergens gezellig een kopje koffie en bekijken nog wat shops en dan gaan we op pad. We pikken Robin en Tineke op. Robin heeft heel hard gewerkt op school zegt Tineke. Ze vondt het erg leuk.

We gaan op weg naar Tzaneen. Okkie komt ons ophalen. We nemen afscheid van Hillary en Tineke. Okkie laat ons zien waar hij werkt en dan gaan we op pad. Onderweg stoppen we nog bij Renske.

65DA67F9-737A-4569-B4C9-15E37CCAD75B

In de middag komen we aan in Polokwana.

AA76593C-CDBB-4738-BF98-EAA9F74EE924

Wederom een warm onthaal bij Tineke met mooie geschenkies.

3C69F20A-B4F0-4565-8768-E82685D6F15B

We eten een heerlijk broodje.

0C5474CA-65AA-41E0-9617-F8A2706FE1D1

In de avond eten we spaghetti gezellig samen met Tineke, Ellaine, Daniël en Wilmy. We gaan vroeg onder de wol want we zijn bekaf.

1. Bep en wiebe:
    17 augustus 2019
    Hoi Jen en René Roan en Robin deze reis is het mooiste wat jullie hebben mee gemaakt in de laatste van van alle vakanties die jullie hebben gehad(Dit is mijn mooiste )...🤗🤗🤗
  2. Gre:
    18 augustus 2019
    Hallo lieffies,il vrees dat ik weer in de fout gegaan ben,had wel elke dag wat gestuurd gelukkig krokg il wel elke dag jullie verslag en genieten we mee met alle belevenissen,wat een in alle opzichten top vakantie.top hoor roan dat je als enige rare beesten eet en wat goed robin dat je ook op een vreemd paard durfde te rijden rijden
  3. Monique:
    18 augustus 2019
    Weer prachtige foto's. Heel bijzonder toch, door geliefde familieleden in de watten worden gelegd en quality time met ze doorbrengen. Een fijne verjaardag Jen.