Polokwana

19 augustus 2019 - Pretoria, Zuid-Afrika

Heerlijk uitgeslapen vanochtend. Vandaag blijven wij bij het huis een dagje bijkomen. We beginnen de dag met een heerlijk fruitontbijt en toast.

F4A74BB8-1BF6-4ECB-8BFD-7C04C28E6A1E

Renske en Jean komen super gezellig en tante Tineke heeft heerlijk gekookt we eten echt Zuid-Afrikaanse kost het is Boerenkost, dat is zoete aardappel, spinazie met room, kip en rijst.

12D1ED3A-2534-4D39-A0E2-AE17E44AB290

Als toetje krijgen we malvapoeding.

EF849AD3-A3A3-4471-83D5-E350DE42FE41

Buiten drinken we een kopje thee met melktaart. En aan het einde van de middag komt Bouwe.

Voor het avondeten halen we pizza. In de avond komt Okki nog langs met Daniël en brengen alvast mijn kadootje voor morgen. Spannend

1. Bep en wiebe:
    19 augustus 2019
    Jen van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je een leuke dag hebt ...iedereen daar groetjes en allemaal gefeliciteerd van ons...🤗🤗🤗
  2. Gerben en Rinske:
    19 augustus 2019
    Ook van ons Hartelijk Gefelciteerd Jenny , we wensen je samen met de fam een fijne dag 💋💋💋🎂
  3. Gerda:
    19 augustus 2019
    Van harte met je verjaardag Tiesje!!!! Dikke kus voor allemaal. Groetjes Gerda en Indra.
  4. Ilse:
    19 augustus 2019
    Jeah Habby B-day lief vriendinnetje geniet van deze bijzondere dag met je famillie. Wordt nu wel eens tijd dat jullie naar huis komen hoor hahaha.
  5. Eddy:
    19 augustus 2019
    Nogmaals van harte gefeliciteerd. Dit jaar niet vergeten hahaha. Wat treffen jullie het zeg om van die leuke dingen met de familie te doen. Geniet ervan
  6. Elsbeth:
    19 augustus 2019
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hele fijne dag en maak er een mooi jaar van. Xxx